مجله اینترنتی رادین

سلام خوش آمدید
دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

سریال "افعی تهران" (Viper of Tehran) یک مجموعه تلویزیونی اجتماعی، درام و خانوادگی است که به کارگردانی سامان مقدم، تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده در سال 1402 ساخته شده است.

این سریال بیست سال پس از تجربه همکاری سامان مقدم و پیمان معادی در "کافه ستاره" به وجود آمده است. "افعی تهران" نخستین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی است و در ژانر درام اجتماعی قرار دارد. داستان سریال حول محور ماجراهای یک کارگردان سینماست که درگیر پرونده‌ای قتلی می‌شود.

چشم انداز کارگردان سامان مقدم به سریال افعی تهران

این سریال، داستان یک کارگردان را به تصویر می‌کشد که آرزوی ساختن اولین فیلم خود را در دل دارد. موضوع فیلم او درباره یک قاتل است که قربانیان خود را مسموم می‌کند و به همین دلیل به نام "افعی" معروف است. اما ویژگی مشترک تمامی قربانیان، داشتن سابقه‌ی کودک آزاری است.

بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و…

تاریکی‌های تهران در سریال افعی تهران

این سریال به کارگردانی سامام مقدم، تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و نویسندگی پیمان معادی، در حال حاضر در مرحله فیلمبرداری قرار دارد. بازیگرانی همچون پیمان معادی، پژمان جمشیدی و سحر دولتشاهی در آن حضور دارند و نوید محمدزاده نیز یکی از نقش‌های مکمل این سریال را بازی می‌کند. این سریال، به گفته پیمان معادی، یک کمدی سیاه است که تاریکی‌های شهر تهران را به تصویر می‌کشد.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

تغییرات داستان در سریال افعی تهران

پیمان معادی ابتدا قصد داشت فیلمنامه این سریال را خودش به تصویر بکشد، اما با توجه به حجم زیاد نقشی که در این پروژه داشت، تصمیم گرفت که کارگردانی آن را به کسی دیگر واگذار کند. در نهایت، سامان مقدم که تجربه ساخت فصل سوم سریال «قلب یخی» را در شبکه خانگی داشت، به عنوان کارگردان سریال «افعی تهران» انتخاب شد. این تصمیم باعث شد که پس از گذشت یک دهه، یک سریال دیگر به کارگردانی او برای شبکه خانگی تولید شود.

داستان پیمان معادی در سریال افعی تهران

پیمان معادی، بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی، در تاریخ ۹ تیر ۱۳۴۹ متولد شد. او نقش‌های مهمی در فیلم‌های معروفی مانند "الی" (ساخته اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۷) و "جدایی نادر از سیمین" (ساخته اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۹) ایفا کرده است. برای بازی در "جدایی نادر از سیمین"، او جایزهٔ خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. پیمان معادی همچنین در فیلم‌های بین‌المللی معروفی مانند "کمپ ایکس ری"، "آخرین شوالیه‌ها و شش زیرزمینی" و سریال "آن شب" نقش‌های مهمی داشته است.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

وی برای بازی در "درخت گردو" (ساخته محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۸)، جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرد. علاوه بر این، معادی در فیلم‌هایی همچون "ابد و یک روز" (ساخته امیرپارسا خلیل‌زاده در سال ۱۳۹۴)، "متری شیش و نیم" (ساخته محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۷) و "برادران لیلا" (ساخته سعید روستایی در سال ۱۴۰۱) نقش‌های ممتازی را ایفا کرده است.

داستان سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی، بازیگر ایرانی، در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشتهٔ ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه ادامه داده‌است. حضور نخستین بار او در صحنه سینما و تئاتر با فیلم "چهارشنبه‌سوری" (ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا در سال ۱۳۸۴) و کار حرفه‌ای اول با "نیمروز خواب آلود" (ساخته مهدی یوسفی در سال ۱۳۸۰) بود.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

سحر دولتشاهی دوبار برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های "عصر یخبندان" (ساخته محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۳) و "چهارراه استانبول و عرق سرد" (ساخته ابوالحسن داوودی در سال ۱۳۹۶) برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جشنواره فیلم فجر شد. او برای بازی در مجموعهٔ "قورباغه" (پخش ۱۳۹۹–۱۴۰۰) نیز نامزد بهترین بازیگر زن درام در جشن حافظ شد. دولتشاهی از آن زمان در فیلم "آتابای" (ساخته سعید روستایی در سال ۱۳۹۸) حضور یافت و برای فیلم "نبودنت" (ساخته رضا میرکریمی در سال ۱۴۰۲) نیز نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

داستان آزاده صمدی در سریال افعی تهران

آزاده صمدی در تاریخ ۱۷ دی ۱۳۵۷ در شهر لاهیجان به دنیا آمد. پس از اتمام دورهٔ کارشناسی در رشتهٔ تئاتر از دانشگاه سوره، وی کلاس‌های بازیگری کارنامه را زیر نظر مدیریت پرویز پرستویی فرا گرفت و نقش‌های متعددی در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفا کرد. سپس، در تله‌تئاتر "دریاروندگان" به کارگردانی محمد عاقبتی نقش‌آفرینی نمود و بعداً برای بازی در سریال تلویزیونی "راه بی‌پایان" به کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر فعالیت‌های هنری آزاده صمدی می‌توان به حضور در فیلم‌های کوتاه "۳۵ متری سطح آب" و "دندان آبی" به کارگردانی هومن سیدی، و همچنین فیلم "هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید" اشاره کرد.

داستان پژمان جمشیدی در سریال افعی تهران

پژمان جمشیدی، بازیگر ورزشکار سابق فوتبال ایرانی، در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ به دنیا آمد. او طی دوران حرفه‌ای فوتبال خود برای باشگاه‌هایی چون سایپا، پرسپولیس، پاس تهران، فولاد خوزستان، استیل آذین و تیم ملی ایران به میدان رفت. جمشیدی اکنون از جمله فعال‌ترین و پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران در دوران اخیر محسوب می‌شود.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

او در عرصهٔ بازیگری با شروع حرفه در سال ۱۳۹۰ با بازی در بخشی از سریال تلویزیونی "ساختمان پزشکان" و سپس با بازی در نقش اصلی سریال "پژمان" شروع کرد. جمشیدی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های "سوءتفاهم" (۱۳۹۶)، "شیشلیک" (۱۳۹۹) و "علفزار" (۱۴۰۰) به انتخابهای جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر نامزد شد. علاوه بر این، حضور او در مجموعهٔ تلویزیونی "زیرخاکی" به او جایزهٔ جشن حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی در تلویزیون را فراهم آورد. جمشیدی همچنین در جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۱ برای بازی در نقش مکمل فیلم "یادگار جنوب" نامزد شد و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد.

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل نیم بها

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 1

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 2

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 3

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 4

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 5

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 6

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 7

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 8

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 9

دانلود و خرید قانونی سریال ایرانی افعی تهران قسمت 10

#

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

دانلود کامل سریال ایرانی جنگل آسفالت - بازیگران: امیر جعفری و نوید محمدزاده | کیفیت بالا و دانلود قانونی

دانلود کامل سریال اکازیون - بازیگران: ایمان صفا و هادی کاظمی | نسخه قانونی با امکان نیم بها از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

دانلود سریال قطب شمال با حضور فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و کیفیت بالای 1080p BluRay + اینترنت نیم بها ایرانسل

#

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات
مجله اینترنتی ، مجله پیشرفت ، مجله هنر ، مجله فناوری ، مجله موفقیت ، مجله سلامت ، مجله فال ، مجله سبک زندگی ، مجله یادگیری ، مجله ورزشی ، مجله آشپزی ، مجله

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب