مجله اینترنتی رادین

سلام خوش آمدید
اجرت تعمیر و خدمات کولر آبی تابستان 1403 + راهنمای قیمت عمده سفارشات + تعمیرات کولر آبی تهران کرج شهرری قم

تعمیر و خدمات کولر آبی از جمله وظایفی است که هر ساله با آغاز فصل گرما در هر منزلی ضروری است. بسیاری از افراد تمایل دارند خودشان این کار را انجام دهند و در ابتدای تابستان کولر خود را سرویس کنند. اما بسیاری دیگر از افراد ترجیح می‌دهند به تعمیرکاران کولر مراجعه کرده و خدمات سرویس و راه‌اندازی را به آن‌ها بسپارند تا به دردسرهای احتمالی پیش بینی شده بپردازند. لطفا توجه داشته باشید که اگرچه کولر آبی شما ممکن است بدون تعمیرات هم کار کند، اما این کار می‌تواند به طولانی مدت به آسیب کولر شما بیانجامد و در نتیجه هزینه‌های تعمیرات بالایی به دنبال داشته باشد.

تعمیر و خدمات کولر آبی: موارد و اقدامات لازم

قبل از راه‌اندازی کولر، حتماً باید توسط یک فرد مجرب و آگاه، سیستم کولر و کارکرد آن کاملاً بررسی شود. در ادامه، مواردی که شامل تعمیر و خدمات کولر آبی می‌شود را بررسی می‌کنیم:

  1. عیب یابی تخصصی قطعات کولر
  2. تعمیر یا تعویض قطعات معیوب
  3. برطرف کردن رسوبات و شوره‌های روی قطعات
  4. شستشوی بدنه کولر
  5. آب‌بندی کف کولر
  6. رگلاژ تسمه
  7. چک کردن پمپ کولر آبی
  8. چک کردن الکتروموتور و تنظیم جای آن
  9. چک کردن مسیر باد کولر
  10. تنظیم فلوتر کولر
  11. بررسی مسیر آب ورودی به کولر و شیرآلات و اتصالات
  12. نصب و تعویض موتور کولر آبی
  13. تعویض موتور کولر سوخته با نو
  14. تعمیر پمپ آب کولر

در صورتی که در هر یک از این مراحل ایرادی وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات داشته باشد، تعمیرکار کولر آبی ما با شما هماهنگ می‌شود و با توافق شما، اقدام به خرید و نصب قطعات مورد نیاز می‌نماید. همچنین، تعمیرکار موظف است فاکتور معتبر خرید قطعات را به شما ارائه دهد.

مهم است به یاد داشته باشید که پوشال یا پد سلولزی، به عنوان یکی از اجزای حیاتی در سرویس کولر آبی‌ها، در برخی مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پدها باعث بهبود کارایی کولر آبی می‌شوند و تعویض آنها در صورت نیاز، ضروری است.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

استانداردهای نصب و سرویس کولر آبی 1403

کولر آبی به عنوان یک وسیله سرمایشی محبوب، نسبت به دیگر وسایل برودتی، سیستم ساده‌تری دارد. این ویژگی باعث شده که برخی افراد تمایل داشته باشند که خودشان نصب و تعمیرات آن را انجام دهند. اما باید توجه داشت که نصب و راه‌اندازی کولر آبی با تعمیرات و تمیزکاری جزئی تفاوت‌های قابل توجهی دارد. اگر کولر به‌درستی نصب و سرویس نشود، مشکلاتی همچون اتصالات برق نادرست، عدم ارائه برودت کافی، کارکرد نامناسب و خسارت به موتور و دینام خواهد داشت.

بنابراین، برای جلوگیری از این مشکلات در آینده، مناسب است که نصب کولر آبی به‌طور کاملاً استاندارد انجام شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیرکاران کولری با تجربه، که با ریزه‌کاری‌های مختص هر برند کولر آبی آشنایی دارند و تجربه کافی در این زمینه دارند، این کار را به خوبی انجام دهید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

خدمات تعمیر کولر آبی در محل 1403 با رادین

پس از نصب اولیه که معمولاً توسط نصابان کولر آبی انجام می‌شود، لازم است در آغاز هر فصل گرما و هنگام راه‌اندازی کولر آبی، عواملی را کنترل و اصلاح کنید؛ این کار به عنوان "سرویس راه‌اندازی کولر آبی" شناخته می‌شود. مجله آنلاین رادین با هدف راحتی شما و برطرف کردن نیازهای روزمره، خدمات نصب، تعمیر و سرویس کولر آبی را توسط کارشناسان حرفه‌ای و ماهر در زمینه تعمیرات کولر آبی، به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

انتخاب بین خودم یا تعمیرکار کولر؟ مساله این است!

کولر آبی یک دستگاه پیچیده نیست، اما اینکه کاری پیچیده نیست به معنای این نیست که باید حتماً خودمان آن را انجام دهیم. ممکن است اگر اطلاعات فنی کافی نداشته باشید، بی‌توجهی به جزئیات کوچک شما را مجبور به تعویض قطعات کند. حتی اگر دست به آچار بزنید و اطلاعات کامل داشته باشید، ممکن است ترجیح دهید روز جمعه را با خانواده‌تان زیر سایه کولر خود بگذرانید، تا اینکه روی پشت بام در حال تعمیر کولر آبی زیر نور خورشید باشید.

تعمیرکار کولر با تجربه که سال‌هاست دست به تعمیر و راه‌اندازی چندین کولر آبی زده، قطعاً با سرعت و مهارت بیشتری به تعمیر و سرویس کولر شما می‌پردازد. ریزه‌کاری‌های زیادی ممکن است به چشم او بیاید که به چشم شما نمی‌آید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

زمان مناسب برای سرویس و تعمیر کولر آبی 1403

کولر آبی به عنوان یک وسیله اساسی در فصل‌های گرما و تابستان، نیاز به عملکرد بهینه دارد. بنابراین، بهترین زمان برای سرویس و تعمیر کولر آبی، به ویژه در شروع فصل گرما، است. در ایران با توجه به اقلیم مختلف، اردیبهشت و خرداد ماه به عنوان بهترین زمان برای راه‌اندازی کولر آبی در شهرهای مختلف شناخته می‌شود. این زمان انتخابی، به شما اطمینان می‌دهد که کولر شما آماده استفاده در شرایط گرمایی بهینه است و مشکلات احتمالی به حداقل رسیده باشد.

خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی در تهران و اطراف

خدمات تعمیر کولر آبی در تمام نقاط تهران و شهرهای اطراف به شما ارائه می‌شود. انجام تعمیر کولر آبی در غرب تهران یا شرق آن تفاوتی ندارد. همچنین، سرویس کولر در جنوب تهران با همان استاندارد کیفیت در شمال انجام می‌شود. این خدمات همچنین در شهرهای مانند کرج، ملارد، شهریار و رباط کریم نیز در دسترس شماست. با اطمینان می‌توانید تعمیر کولر آبی خود را به ما بسپارید، هر جایی که در تهران و اطراف آن باشید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

روش محاسبه هزینه سرویس کولر آبی در محل 1403

در خصوص محاسبه هزینه سرویس کولر آبی، با توجه به اینکه جزئیات مربوط به کار تعمیرات و سرویس توسط مشتری اعلام می‌شود، ارائه یک قیمت ثابت و مشخص، قبل از ثبت سفارش، کار سختی است. هزینه خدمات، پس از اعلام جزییات کار توسط متخصص، به مشتری اعلام می‌شود. مشتری می‌تواند با بررسی امتیازات، تعداد کارهای انجام شده، نظرات دیگر مشتریان، و در نهایت هزینه اعلام شده توسط متخصص، فرد مناسبی را برای انجام کار سرویس کولر آبی انتخاب نماید.

راهنمای نصب کولر آبی

کولر‌های آبی به دو نوع ثابت و پرتابل تقسیم می‌شوند. کولر آبی پرتابل قابل حمل بوده و نیازی به نصب خاصی ندارد. اما کولرهای آبی ثابت نیازمند اتصال به کانال‌ کولر و شیر آب هستند، زیرا خنک‌کنندگی آن‌ها بر مبنای تولید رطوبت است. بنابراین، باید کولر آبی در محلی نصب شود که به شیر آب دسترسی داشته باشد. این محل معمولاً در زمان ساخت سازه انتخاب و تعیین می‌شود، و اغلب در پشت بام خانه قرار می‌گیرد. با این حال، در برخی موارد، ممکن است محل نصب کولر آبی را بالکن خانه نیز در نظر گرفت.

نصب شاسی برای کولر آبی

برای نصب کولر آبی، اولین مرحله استفاده از یک شاسی مناسب است. شاسی معمولاً از چهارپایه‌های آهنی یا فولادی تشکیل شده است که کولر روی آن قرار می‌گیرد. ارتفاع شاسی باید به گونه‌ای باشد که دریچه هوای کولر کاملاً به دریچه کانال منطبق باشد. استفاده از شاسی ضروری است زیرا اگر کولر مستقیماً روی زمین قرار داده شود، ممکن است تخلیه آب به درستی انجام نشود و کف کابین کولر به دلیل تماس با آب فرسوده و بپوسد.

اتصال کولر آبی به دریچه کانال

اتصال کولر به دریچه کانال یکی از مراحل حیاتی در نصب کولر آبی است. توصیه می‌شود کولر مستقیماً به دریچه کانال متصل نشود زیرا ممکن است منجر به لرزش شدید کولر و صدای ناهنجاری در داخل کانال شود. برای رفع این مشکل، بین دریچه کانال و کولر فاصله‌ای حدود 25 تا 30 سانتیمتر در نظر گرفته شده و با استفاده از برزنت یا تسمه فولادی، این فاصله پوشانده می‌شود. این کار به کاهش لرزش کولر کمک می‌کند و اجازه عبور هوای خنک از داخل کانال را می‌دهد.

اتصال کولر آبی به شیر آب

اتصال کولر آبی به شیر آب نیز از جمله اتصالات مهم در نصب است. خنک‌کنندگی کولر آبی بر اساس تولید رطوبت است، بنابراین آب عنصر اساسی در کارکرد آن است. برای این منظور، در کنار دریچه‌های کولر، یک شیر آب به شبکه آب شهری متصل می‌شود. این اتصال باید به گونه‌ای باشد که آب به‌طور مداوم و به‌درستی به داخل کولر تامین شود تا عملکرد آن بهینه باشد.

نصب و اتصال شیر شناور

شیر شناور در کولر آبی برای کنترل سطح آب در سینی کولر استفاده می‌شود. وظیفه اصلی آن جلوگیری از سرریز آب از سینی کولر است. برای نصب شیر شناور، باید مهره، گلویی و واشر پلاستیکی را به مهره برنجی یک چهارم از شیر شناور متصل کرد. سپس لوله شناور کولر را از طریق گلویی شیر شناور عبور داده و به محل اصلی شناور وصل کرد. این کار باعث می‌شود تا آب به درستی در سینی کولر جمع شود و از سرریز آب جلوگیری شود.

تمامی اجزای نصب کولر آبی نیازمند دقت و حرفه‌ای بودن در انجام کارها هستند تا کولر به درستی عمل کند و مشکلات بعدی را به وجود نیاورد.

مشکلات رایج در تعمیر کولر آبی

1- خنک نبودن باد کولر آبی یکی از مشکلات شایع کولر آبی، عدم خنک بودن بادی است که از دریچه کولر وارد فضای داخلی می‌شود. این مشکل ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیافتد:

  • کمبود آب در کابین: زمانی که مقدار آب کافی در کابین کولر آبی موجود نیست، پوشال‌ها به درستی خیس نمی‌شوند و بنابراین کولر باد خنکی تولید نمی‌کند.

  • نقص پمپ آب: پمپ آب وظیفه پمپاژ آب به بالای دیواره‌ها را دارد. اگر پمپ آب نقص داشته باشد، عملکرد پمپاژ آب مختل خواهد شد و نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهید داشت.

  • جنس نامناسب پوشال‌ها: برخی از پوشال‌ها از جنس مناسبی ساخته نشده و قادر به حفظ رطوبت به خوبی نیستند، که این می‌تواند به خنک نبودن باد کمک کند.

  • پارگی برزنت در کولر یا دریچه ورودی کانال: پارگی برزنت می‌تواند باعث هدررفت انرژی و خنک شدن نامناسب باد کولر شود. در این صورت، برزنت کولر باید به طور کامل تعویض شود و با استفاده از تسمه فولادی یا بست‌های مناسب محکم شود.

تعمیرات و سرویس به موقع کولر آبی، می‌تواند به افزایش عمر مفید آن کمک کرده و از وقوع مشکلات جدی در کولر جلوگیری نماید.

کاهش شدت باد کولر آبی

ممکن است متوجه شوید که شدت باد کولر آبی کاهش یافته و به اصطلاح "کولر اصلا باد نمی‌زند"! این مشکل، که یکی از شایع‌ترین موارد در خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی است، ممکن است به دلایل زیر باشد:

  • اختلال در جریان برق: اگر فیوزها دچار اختلال شده و یا سیم‌کشی کولر دچار مشکل باشد، جریان برق به دینام کولر نخواهد رسید. در این صورت، نیاز به تعویض فیوزها و یا تعمیر سیم‌کشی دینام وجود دارد.

  • دینام گرم شده: دینام کولر گرم شده و این موضوع می‌تواند منجر به کاهش شدت باد شود. این مشکل نیز ممکن است به دلیل اختلال در سیم‌کشی دینام باشد که نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

  • پارگی، خوردگی یا شل شدن تسمه: اگر تسمه کولر پاره شده، خورده یا شل شده باشد، شدت باد کولر کاهش خواهد یافت. در این صورت، تسمه باید بررسی و تعویض شود تا این مشکل برطرف شود.

تعمیرات و سرویس به‌موقع کولر آبی، می‌تواند از وقوع مشکلاتی مانند کاهش شدت باد جلوگیری کرده و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.

 

مشکل بوی نامطبوع در کولر آبی

بوی نامطبوع در کولر آبی می‌تواند به عوامل زیر برگردد:

  • عدم تخلیه آب در تشتک کولر و وجود آب گندیده: زمانی که آب داخل تشتک کولر تخلیه نمی‌شود و در کابین کولر گندیده می‌شود، بوی نامطبوع ایجاد می‌شود.

  • کهنگی و پوسیدگی پوشال‌ها: پوشال‌های کهنه و پوسیده نیز می‌توانند منجر به بوی ناخوشایند در کولر آبی شوند.

  • استفاده از روغن‌های نامرغوب برای پمپ: استفاده از روغن‌های نامناسب برای روغن‌کاری پمپ کولر می‌تواند بوی نامطبوعی در داخل کولر ایجاد کند.

  • محل نامناسب نصب کولر آبی: نصب کولر آبی در نزدیکی لوله‌های فاضلاب می‌تواند باعث ورود بوی نامطبوع به داخل کولر شود، زیرا هوای اطراف به داخل کولر جذب می‌شود.

برای حل این مشکلات، بهتر است به کمک تعمیرکاران ماهر کولر آبی اعتماد کنید. سرویس دوره‌ای و به موقع کولر آبی قبل از شروع فصل گرما، می‌تواند از وقوع این مشکلات جلوگیری کند و عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.

تعمیرات برقی کولر آبی 1403

در زمان نصب و تعمیر کولر آبی، تأمین برق و صحیح کردن سیم کشی مسئله‌ای بسیار حیاتی است که نیازمند دانش و تخصص برقکاری است. این اقدامات باید توسط یک تکنسین و برقکار ماهر انجام شود تا از وقوع مشکلات جدی جلوگیری شود. اتصالات نادرست یا قطع شدن برق می‌تواند باعث خرابی فیوزها یا قطعی برق در ساختمان شود. سیم کشی نامناسب می‌تواند به سوختگی و جرقه زدن سیم‌ها در کولر آبی منجر شود، بنابراین اتصال سیم‌های فاز، نول و ارت به درستی و به‌طور استاندارد بسیار حیاتی است.

هرگونه خطا در تعمیر برق کولر آبی می‌تواند به مشکلات جدی منجر شود، مانند اشتباه در اتصال سیم‌های فاز و نول که ممکن است باعث پریدن فیوز شود یا کلیاً سیم کشی داخل کولر را خراب کند و جریان برق را قطع کند. بهتر است برای تعمیر برق کولر آبی از خدمات یک تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای استفاده کنید تا مشکلات ناشی از اشتباهات برقکاری را جلوگیری نمایید.

عیب یابی دینام و موتور کولر آبی 1403

دینام و موتور کولر آبی به عنوان دو اجزای حیاتی و اساسی، نیازمند شناخت دقیق از کارکرد و عملکرد آن‌ها برای عیب یابی و تعمیر صحیح هستند. موتور، که قلب تپنده کولر آبی است، در صورتی که مشکلی پیدا کند، می‌تواند باعث ناتوانی کولر آبی در تأمین سرمای مورد نظر شود. از جمله مشکلات متداول دینام کولر آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- سوختن دینام
- تولید صداهای غیر معمول
- لرزش نامتعارف موتور کولر آبی
- روشن و خاموش شدن مداوم موتور
- جرقه زدن و داغ کردن دینام
- نیم‌سوز شدن سیم‌پیچی دینام
- سوختن خازن‌های راه‌انداز
- شل شدن پولی کولر و ...

هر یک از این مشکلات، اگر به‌درستی تشخیص داده و به موقع رفع نشوند، می‌توانند به خرابی قطعات دیگر منجر شوند و در نهایت هزینه سنگینی برای تعمیرات لازم برای شما ایجاد کنند. تعمیرکاران ما با داشتن تخصص و تجربه کافی در عیب یابی و تعمیر موتور کولر آبی، به دوام و عملکرد بهینه آن کمک می‌کنند و باعث افزایش عمر مفید کولر آبی شما می‌شوند.

مزایای سرویس دوره‌ای کولر آبی 1403

با توجه به شرایط جوی متغیر و تأثیر گردوغبار، کولرهای آبی به طور مداوم در معرض خسارات و فرسایش قرار می‌گیرند. برای حفظ عملکرد بهینه و افزایش عمر مفید آن‌ها، انجام سرویس دوره‌ای اساسی است. این سرویس بهترین زمان را برای بررسی و تعمیرات لازم فراهم می‌آورد تا کولر آماده استفاده در فصل‌های گرم شود.

حتما در زمان سرویس دوره‌ای کولر آبی مراقب این نکات باشید:

- شستشو یا تعویض پوشال‌های کولر
- تمیز کردن داخل و رسوبات سینی کولر
- تمیز کردن مخزن حلزونی
- بررسی و تعویض تسمه در صورت نیاز
- روغن کاری و سرویس دینام و یاتاقان کولر
- بررسی و تنظیم شیر شناور کولر
- عایق بندی مجدد کف کولر
- بررسی و اتصال صحیح برزنت

علاوه بر این، سرویس کولر آبی در فصول سرد نیز نیازمند اقدامات خاصی است که شامل بستن شیر فلکه، جمع‌آوری و بستن شلنگ‌ها، تخلیه آب داخل کابین و باز کردن و جمع کردن تسمه‌ها می‌باشد. این اقدامات باعث خواهند شد تا کولر آبی شما در هر فصل و در هر شرایطی عملکرد بهینه را ارائه دهد و از خسارات ناشی از عدم توجه به سرویس دوره‌ای جلوگیری نماید.

راهکارهای افزایش باد کولر آبی 1403

توجه کرده‌ایم که سرویس کولر آبی و استفاده درست از آن می‌تواند به کارایی و هوادهی آن کمک کند. این امر می‌تواند به افزایش باد کولر آبی نیز کمک کند.

  • انتخاب درست کولر آبی: انتخاب نوعی کولر آبی که قدرت هوادهی مناسبی دارد و با فضای مورد نیاز شما سازگار است، اهمیت دارد. همچنین حتماً به برچسب انرژی آن توجه کنید تا به بهترین شکل ممکن انرژی مصرفی را کاهش دهید.

  • مکان‌گذاری مناسب: کولر آبی را در محلی قرار دهید که در سایه باشد. مکان‌گذاری در معرض آفتاب باعث افزایش مصرف انرژی و کاهش کارایی کولر می‌شود. هر چه کولر آبی در مکانی سایه‌دارتر قرار گیرد، اتلاف انرژی کمتر و کارایی بیشتری خواهد داشت.

  • سرویس دوره‌ای: انجام سرویس دوره‌ای منظم برای کولر آبی، شامل شستشو و تعویض پوشال‌ها، تمیز کردن داخل کولر، بررسی و تعویض تسمه‌ها و روغن‌کاری دینام، می‌تواند به بهترین شکل ممکن عملکرد کولر را حفظ کند و به افزایش هوادهی و کارایی آن کمک کند.

با رعایت این نکات ساده، می‌توانید از عملکرد بهینه کولر آبی خود در هر شرایطی اطمینان حاصل کنید و از افزایش باد کولر آبی لذت ببرید.

راهنمای نگهداری و تعمیر کولر آبی 1403

در انتخاب مکان مناسب برای تعمیر و سرویس کولر آبی خود دقت کنید! این موارد می‌تواند به بهترین نحو ممکن به کولر شما کمک کند.

  • انتخاب صحیح کولر آبی: قبل از هرگونه تعمیرات، مطمئن شوید که کولر مناسبی را انتخاب کرده‌اید. برای این کار، اولین قدم این است که یک نفر را برای روشن کردن و خاموش کردن کولر خود بپرسید تا بتوانید بدانید که کولر درست را انتخاب کرده‌اید.

  • مکان‌گذاری صحیح: مطمئن شوید که نصاب کولر آبی، پایه‌های آن را مستقیماً روی آسفالت یا ایزوگام پشت بام نمی‌گذارد؛ این می‌تواند به آسیب‌دیدگی پشت بام منجر شود. پایه‌ها باید بر روی یک زیرپایه مسطح و مستحکم قرار گیرند تا فشار به‌طور یکنواخت پخش شود و شما بتوانید سرویس کولر آبی را به بهترین شکل انجام دهید.

  • افزایش هوادهی: برای بهبود باد کولر آبی، ابتدا پمپ آب را برای حدود 10-15 دقیقه روشن کنید تا پوشال‌ها به‌طور کامل خیس شوند، سپس کولر را روشن کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا از کولر آبی خود به بهترین نحو استفاده کنید.

  • مدیریت مصرف انرژی: کولر آبی را در ساعات اوج مصرف روشن نکنید و اجازه ندهید بیش از 6-7 ساعت پیوسته روشن باشد. این اقدام هم به افزایش تصاعدی هزینه برق منجر می‌شود و هم ممکن است عمر کولر آبی شما را کاهش دهد.

با رعایت این نکات، می‌توانید از کولر آبی خود به بهترین شکل ممکن مراقبت کنید و به عملکرد بهینه آن برسید.

تعرفه خدمات کولر آبی 1403

| شرح خدمات               | واحد / قیمت (تومان)   |
|---------------------------|------------------------|
| سرویس کولر آبی (به همراه ایاب و ذهاب) | هر عدد / 480,000 |
| نصب و راه اندازی (بدون هزینه حمل و نقل) | هر عدد / 600,000 - 400,000 |
| تعویض یاتاقان             | هر طرف / 260,000      |
| تعویض موتور کولر         | هر عدد / 260,000      |
| تعویض برزنت               | هر عدد / 100,000 - 60,000 |
| تعویض پمپ                 | هر عدد / 80,000 - 50,000 |
| تعویض کف کولر             | هر عدد / 500,000      |
| تعویض تسمه                | هر عدد / 80,000       |
| نصب سایبان               | هر عدد / 130,000 - 100,000 |
| تعویض پروانه و شفت       | هر عدد / 660,000      |
| تعویض شناور               | هر عدد / 85,000 - 55,000 |
| تعویض پوشال              | هر عدد / 120,000      |
| نصب کولر سایز 3500 (بدون ایاب و ذهاب) | هر عدد / 400,000 |
| نصب کولر سایز 5000 (بدون ایاب و ذهاب) | هر عدد / 500,000 |
| نصب کولر سایز 7000 (بدون ایاب و ذهاب) | هر عدد / 600,000 |

این تعرفه‌ها به روز بوده و ممکن است بسته به شرایط و تغییرات بازار اصلاح شوند.

اطلاعات مهم درباره هزینه‌ها و خدمات تعمیر کولر آبی 1403

اگر کولر آبی شما در ارتفاع قرار گرفته باشد و یا دسترسی به آن دشوار باشد، هزینه‌ای از 50 تا 120 هزار تومان به مبلغ اصلی سفارش اضافه خواهد شد.

هزینه تعمیر دینام: توافقی

توضیحات خدمات سرویس کولر آبی:

  • تعویض پوشال
  • شستشوی کولر
  • شستشوی مخزن حلزونی
  • روغن کاری دینام کولر آبی
  • چک کردن جعبه تقسیم برق
  • چک کردن فن و تسمه کولر
  • بررسی پمپ آب
  • روغن کاری یاتاقان‌ها
  • چک کردن سیستم توزیع آب در کولر
  • تنظیم شناور کولر
  • بررسی برزنت کولر

توجه: هزینه ذکر شده در سرویس کولر شامل هزینه خرید پوشال نمی‌باشد.

متخصص برای تعمیر دینام علاوه بر هزینه باز و بست دینام مجاز به دریافت 100,000 تومان هزینه کارشناسی و ایاب و ذهاب دینام جهت تعمیر و برگشت آن است.

این اطلاعات به روز می‌باشند و ممکن است بسته به شرایط بازار تغییر کنند.

متخصصین برتر خدمات کولر آبی 1403

اگر به عنوان یک استادکار یا متخصص برجسته در زمینه خدمات کولر آبی هستید، می‌توانید آگهی خود را به صورت دائم و رایگان در انتهای این پست قرار دهید تا مخاطبان با شما ارتباط برقرار کنند.

قوانین درج آگهی:

1. محل کسب و کارتان باید در نشان یا بلد ثبت شده باشد.
2. درخواست آگهی باید از طریق ثبت نظرات و ارسال لینک نشان یا بلد کسب و کارتان صورت گیرد.
3. معرفی این لینک باید در صفحه کسب و کارتان در نشان یا بلد صورت گیرد. (اختیاری)
4. در صورت حذف لینک، آگهی شما از این پست حذف خواهد شد.(اختیاری)

لطفاً با رعایت این قوانین، آگهی خود را ارسال کنید تا بهترین فرصت برای معرفی خدماتتان به مخاطبان داشته باشید.

#

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

دانلود کامل سریال ایرانی جنگل آسفالت - بازیگران: امیر جعفری و نوید محمدزاده | کیفیت بالا و دانلود قانونی

دانلود کامل سریال اکازیون - بازیگران: ایمان صفا و هادی کاظمی | نسخه قانونی با امکان نیم بها از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

دانلود سریال قطب شمال با حضور فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و کیفیت بالای 1080p BluRay + اینترنت نیم بها ایرانسل

#

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات
مجله اینترنتی ، مجله پیشرفت ، مجله هنر ، مجله فناوری ، مجله موفقیت ، مجله سلامت ، مجله فال ، مجله سبک زندگی ، مجله یادگیری ، مجله ورزشی ، مجله آشپزی ، مجله

آخرین مطالب