مجله اینترنتی رادین

سلام خوش آمدید
بهترین فیلم های الناز شاکردوست از ناسپاس تا مطرب + دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل،همراه اول و رایتل آبی

الناز شاکردوست (متولد ۷ تیر ۱۳۶۳) یک بازیگر ایرانی است که تحصیلات خود را در رشتهٔ معماری در دانشگاه تهران به پایان رساند و پس از آن به حرفهٔ بازیگری پرداخت. او برای نقشش در فیلم "باد در علفزار" (۱۳۸۶) نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در فیلم "مبارک" (۱۳۹۵) جایزهٔ بهترین بازیگر زن در جشن حافظ را به دست آورد. او همچنین برای بازی در فیلم‌های "شبی که ماه کامل شد" (۱۳۹۷) و "ابلق" (۱۳۹۹) به ترتیب برندهٔ و نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

 آغاز بازیگری الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در تاریخ ۷ تیر ۱۳۶۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او فرزند دوم خانواده‌ای است که برادری بزرگتر و خواهری کوچکتر نیز دارد. از سنین دبستان، علاقهٔ شاکردوست به بازیگری آغاز شد و در تئاترهای دبستانی و دانشجویی به صحنه رفت. در سال ۱۳۷۶، او برای نقش‌آفرینی خود در جشنوارهٔ فجر دانش‌آموزی به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد.

شاکردوست با کسب رتبهٔ ۱۱ در کنکور هنر، وارد رشتهٔ تئاتر در دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.

بهترین فیلم های الناز شاکردوست از ناسپاس تا مطرب + دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل،همراه اول و رایتل آبی

بازخوانی یک نقل قول از الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در یک نامه‌ای به اهالی رسانه، این اظهار نمود: «من نقش یک افسانه را در واقعیت زندگی کرده‌ام و روح من همیشه در این نقش باقی خواهد ماند. تنها شادی من این است که به وقتش بیدار شوم و روح‌های مردم ایران را ببینم. دلیل اینکه الناز شاکردوست این نقش را بازی کند، این بود که آه آن دختر را شنیدم که بعد از افزایش قیمت نان، از خدا شکایت کرد و از صف خارج شد و سوار مرکب ف.حشا شد و هیچکس جواب خانه‌ای بی‌نان را نپرسید که چه می‌شود...».

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

حقایق و حواشی ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست، بازیگر محبوب ایرانی، در چند سال اخیر به خاطر حاشیه‌های مرتبط با ازدواجش به موضوعات رسانه‌ای پرداخته شده است. ابتدا شایعاتی دربارهٔ نامزدی او با یکی از فوتبالیست‌های معروف کشور منتشر شد که بعداً تایید نشد و این ادعاها به دادگاه رسید. پس از گذشت مدتی، دوباره شایعات مربوط به ازدواج الناز بر سرزبان آمد، اما همچنان هیچ تأییدی از این موضوع ارائه نشد.

یکی از حواشی اخیر به خاطر عکسی بود که الناز منتشر کرد؛ او در آن بر روی یک مجسمه سوار شده بود و یک حلقه در دست چپش دیده می‌شد که باعث شد بسیاری فکر کنند که ازدواج کرده است. با این حال، نه خود الناز و نه افراد اطراف او به این شایعات واکنش نشان دادند.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

در حال حاضر، الناز شاکردوست مجرد است و هیچ اطلاعی در مورد ازدواجش ارائه نشده است. اگر قصد ازدواج داشته باشد، او قطعاً این موضوع را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد تا از حواشی و شایعات جلوگیری کند. این نوع اخبار برای بازیگران مجرد نه تنها عادی است بلکه بسیار معمول، به همین دلیل هست که آنها هیچ واکنشی به این شایعات نشان نمی‌دهند. در صورتی که خبری در مورد الناز شاکردوست و وضعیت ازدواجش شنیدید، بهتر است قبل از انتشار آن، به پیج رسمی الناز و منابع خبری معتبر مراجعه نمایید.

بهترین فیلم های الناز شاکردوست از ناسپاس تا مطرب + دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل،همراه اول و رایتل آبی

اشتباه متداول: آیا الناز شاکر دوست بچه دار شده است؟

به طور متداول، در فضای مجازی شایعاتی درباره بچه دار شدن الناز شاکر دوست منتشر می‌شود، در حالی که او هنوز مجرد بوده و هیچ ازدواجی نداشته است. تصاویری با عنوان "فرزند الناز شاکر دوست" که منتشر می‌شوند، بیشتر جهت جلب توجه بوده و از روی مهربانی و محبت او نسبت به طرفدارانش گرفته شده است. الناز خود این موضوع را در مواجهه با این اشتباهات تصویرسازی بارها ابراز کرده و از وجود هرگونه فرزند خبر ندارد.

با این حال، برخی تصاویر با شباهت به الناز در کنار کودکی دیگر به عنوان فرزندش معرفی می‌شوند، اما این تنها یک اشتباه تصویرسازی است که از سوی برخی افراد انجام شده و هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید پیج شخصی الناز شاکر دوست را در اینستاگرام دنبال کنید و از منابع معتبر برای دریافت اخبار واقعی استفاده نمایید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

تغییرات اخیر در پروفایل الناز شاکر دوست در اینستاگرام

الناز شاکر دوست، که پیشتر تصاویر بسیاری از خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، به دست آوردن تعداد 9 میلیون و 900 هزار دنبال‌کننده را توانسته بود. اما اخیراً تمامی پست‌های خود را از صفحه شخصی خود در اینستاگرام حذف کرد و تنها هایلایت‌های استوری‌هایش را باقی گذاشت. این تغییرات باعث نگرانی بسیاری از طرفداران او شد و پروفایل او که با یک چشم غمگین و گریان تزئین شده بود، نیز به این نگرانی‌ها افزود.

او در حال حاضر استوری‌های مختلفی منتشر می‌کند و با وجود کمترین فعالیت در این برنامه، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و افراد بسیاری او را دنبال می‌کنند. پیج اینستاگرام الناز شاکر دوست با آدرس elnazshakerdoost@، که فقط یک پست دارد، می‌تواند برای دنبال‌کنندگان او منبعی از فعالیت‌ها و اخبار مرتبط با او باشد. به پیج او سر بزنید تا از جدیدترین تغییرات مطلع شوید.

بهترین فیلم های الناز شاکردوست از ناسپاس تا مطرب + دانلود رایگان با اینترنت ایرانسل،همراه اول و رایتل آبی

آشنایی با فیلم‌های  الناز شاکر دوست

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

از زمان ورود به عرصه بازیگری، الناز شاکر دوست توانست با بازی‌هایش توجه بسیاری از کارگردانان را به خود جلب کند و در بسیاری از فیلم‌های مهم حضور داشته است، اغلب به عنوان نقش اول. در ادامه به برخی از این فیلم‌ها اشاره خواهیم کرد:

How Much You Want to CRY

چند می گیری گریه کنی

داستان فیلم

در فیلم "چند می گیرد تا گریه کنید"، رضا شایسته پس از سال‌ها زندگی در غربت، به ایران بازمی‌گردد تا در خاک وطنش آرام بگیرد. او تنها نگرانی دارد که پس از مرگش کسی نباشد که برایش مراسم ختم بگیرد و برایش گریه کند...

Ice Flower

گل یخ

داستان فیلم

ترگل، که زندگی خانوادگی خوبی ندارد، دلبستهٔ عباس است. اما پدرش با ازدواج آن‌ها مخالف است. ترگل از خانه می‌گریزد و با عباس ازدواج می‌کند. عباس قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود و ترگل را نزد مادرش به روستا می‌فرستد...

Who Killed Amir

چه کسی امیر را کشت

 

داستان فیلم

امیر کشته می‌شود و تمام آشنایان و دوستانش به خوبی از او یاد می‌کنند. اما بعد از مدتی، شروع به بدگویی از او می‌کنند و حتی کمی که می‌گذرد، نزدیک‌ترین کسانش جسد او را نمی‌توانند شناسایی کنند. فیلم روایت‌گری بی‌طرفی از تلاش و پی‌گیری شخصیت‌های پیرامون امیر است.

Khoda Nazdik Ast

خدا نزدیک است

داستان فیلم

رضا با موتور مسافرکشی می‌کند. او در نگاه اهالی، شیرین عقل است، اما در باطن، جوانی با عاطفه و مهربان و برخوردار از سلامت کامل ذهنی است. در نزدیکی محل زندگی رضا، روستای کوچکی است که بخشی از جاده آن در مسیر سیل ویران شده‌است. اهالی برای تردد به آنجا ناچارند و با موتورهای مسافرکش از راه جنگلی عبور می‌کنند. در همین ایام، لیلا معلم جدید روستا از راه می‌رسد و برای رفتن به مدرسه ناچار می‌شود با موتور سفر کند. رضا به تدریج به لیلا دلباخته می‌شود و احوالاتش به گونه‌ای تغییر می‌کند که مادرش او را برای شفا به امامزاده می‌برد...

The Rule of the Game

قاعده بازی

داستان فیلم

مردی دو زن دارد؛ یکی از آنها در منطقه‌ی پائین شهر و دیگری در منطقه‌ی بالای شهر زندگی می‌کند، و هر یک از این زن‌ها همچنین فرزندانی دارند که از وجود یکدیگر غافل هستند.

Among the Clouds

در میان ابرها

داستان فیلم

گاری‌ها می‌ترسند. بارها در مرزها حرکت می‌کنند و مسافران در تلاش برای عبور هستند. مالک، بار نورا را بر دوش دارد و منتظر است تا او بیاید و...

Delkhoon

دلخون

داستان فیلم

الناز شاکردوست، وکیل تسخیری، به عماد (حامد بهداد) کمک کرده است که همسرش را به خاطر بدبینی و سوءظن به قتل برساند. سرانجام، دادگاه با درخواست اولیاء دم، عماد را به اعدام محکوم می‌کند.

Ungrateful

ناسپاس

داستان فیلم

این فیلم سینمایی درباره‌ی داستان گاوی است که در قرآن در سوره بقره ذکر شده است، به تصویر کشیده شده است.

Az Ma Behtaroon

از ما بهترون

داستان فیلم

احسان روزنامه‌نگاری است که به نوعی نیمه‌روشنفکر است. تا کنون، نوشته‌هایش توجه عمومی را به خود جلب نکرده‌اند. اما وقتی سلسله‌ای از گزارش‌هایی در مورد رمالی می‌نویسد، واکنش‌های غیرمنتظره‌ای به وجود می‌آید. انتشار این گزارش‌ها، هرچند که نام احسان را به عنوان یک روزنامه‌نگار موفق معرفی می‌کند، او را به دردسرهای عجیبی می‌اندازد و...

King's White Horse

اسب سفید پادشاه

داستان فیلم

ماری، یک دختر 25 ساله است که سال‌هاست درگیر فصول مختلف زندگی بوده است. اما اکنون، در حال تجربه فصل عشق زندگی خود است. این فصل، چالش بزرگی برای او به همراه دارد، مانند قهرمان اصلی فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه».

Asphyxia

خفه‌گی

داستان فیلم

صحرا مشرفی، پرستاری در بیمارستان روانی، مجرد و در آستانه میانسالی است. داستان فیلم با ورود نسیم، زن جوانی که به نظر مشکل روانی پیدا کرده، و شوهرش مسعود به بیمارستان برای بستری شدن او آغاز می‌شود. صحرا از ابتدا به مرموز بودن این موضوع پی می‌برد و متوجه می‌شود که وضعیت به طور کاملاً غیرعادی است. او با بررسی رفتارهای نسیم، حقایق عجیبی از زندگی او را فهمیده و ناخواسته در دنیای آنها گرفتار می‌شود. صحرا تصمیم می‌گیرد به او کمک کند، اما در این راه با موانع و...

Motreb

مطرب

داستان فیلم

داستان این فیلم دربارهٔ ابراهیم خوش لحن (نقش این شخصیت را الناز شاکردوست بازی می‌کند)، یک خواننده کاباره‌ای است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ از صحنهٔ موسیقی کاباره کنار می‌رود. او به دلیل عدم دستیابی به شهرت و موفقیت، نمی‌تواند به عنوان یک خوانندهٔ لس آنجلسی شهرت یابد و در نهایت به خوانندهٔ مراسم تبدیل می‌شود. ابراهیم، که با مشکلات خانوادگی نیز روبروست و تصمیم می‌گیرد نام خانوادگی خود را به "خوش سینه" تغییر دهد، سال‌ها در انتظار فرصتی برای بازگشت به صحنه مانده است.

زیبا، دختر ابراهیم (که نیز با بازی الناز شاکردوست به تصویر کشیده می‌شود)، در نهایت تصمیم می‌گیرد پدرش را به برنامهٔ «هفته فرهنگی ایران» در شهر استانبول ترکیه دعوت کند تا دوباره روی صحنه برود. در عین حال، پسر ابراهیم (که نقش او را محسن کیایی بازی می‌کند)، به سبک رپ اجرای‌های زنده می‌کند و در تلاش است تا شهرت و موفقیتی برای خود کسب کند. ورود آنها به ترکیه، سرآغاز ماجراها و مشکلات جدید آنها خواهد بود.

 

Night of the Full Moon

شبی که ماه کامل شد

داستان فیلم

«شبی که ماه کامل شد» روایتی است از دختر جوانی که از مناطق جنوب شهر تهران به عشق جوانی شهرستانی می‌افتد، در حالی که به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش نیز همراه او می‌شود، اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد که...

 

 

#

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

دانلود کامل سریال ایرانی جنگل آسفالت - بازیگران: امیر جعفری و نوید محمدزاده | کیفیت بالا و دانلود قانونی

دانلود کامل سریال اکازیون - بازیگران: ایمان صفا و هادی کاظمی | نسخه قانونی با امکان نیم بها از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

دانلود سریال قطب شمال با حضور فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و کیفیت بالای 1080p BluRay + اینترنت نیم بها ایرانسل

#

**

قال گذاشتهدانلود رایگان فیلم وضعیت اورژانسیدانلود رایگان فیلم مصلحت با لینک مستقیم ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان ماموریت غیرممکن ۷: ناوبری کور - بخش اول با لینک مستقیم رایگان ایرانسل و همراه اول

 

دانلود رایگان فیم مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی از سریالها پلاس با اینترنت ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان فیلم مردان راه آهن - داستان ناگفته بوپال ۱۹۸۴ با لینک مستقیم ایرانسل و همره اولدانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ با لینک مستقیم ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان فیلم کارآگاه نایت: استقلال با لینک مستقیم رایگان ایرانسل و همراه اول

 

**

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات
مجله اینترنتی ، مجله پیشرفت ، مجله هنر ، مجله فناوری ، مجله موفقیت ، مجله سلامت ، مجله فال ، مجله سبک زندگی ، مجله یادگیری ، مجله ورزشی ، مجله آشپزی ، مجله

آخرین مطالب