مجله اینترنتی رادین

سلام خوش آمدید
هزینه سرویس کولر آبی در فصل بهار و تابستان سال 1402

در بیشتر نقاط کشور عزیزمان، به دلیل شرایط اقلیمی، استفاده از کولر آبی برای خنک کردن خانه مناسب است. کولر آبی جایگزینی مناسب برای کولرهای گازی است، زیرا هم خنکی مطبوعی را فراهم می‌کند و هم مصرف برق کمتری دارد.

در ماه‌های ابتدایی سال که هوا تدریجاً گرمتر می‌شود، بسیاری از افراد به راه‌اندازی کولر آبی خود فکر می‌کنند و یکی از سؤالات مهم آنها این است که هزینه سرویس کولر آبی چقدر است؟ در ادامه به این سؤال مهم پاسخ خواهیم داد.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

جدول قیمت‌های سرویس کولر آبی در فصل بهار و تابستان سال ۱۴۰۲

اگرچه افرادی با مهارت فنی محدود می‌توانند بخشی از تعمیر و سرویس کولر آبی را انجام دهند، اما بهتر است سالی یک بار از یک تکنسین ماهر خواهش کنید که کولر شما را سرویس کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر کند.

به ویژه زمانی که کولر به درستی عمل نمی‌کند. در جدول زیر، لیست قیمت‌های به‌روز و بروزرسانی شده برای سرویس و تعمیر کولر آبی را می‌توانید مشاهده کنید.

اجرت سرویس کولر آبی ۱۹۰،۰۰۰ تومان
هزینه نصب و راه‌اندازی کولر آبی ۲۵۰،۰۰۰ – ۲۱۰،۰۰۰ تومان
تعویض موتور کولر آبی ۱۱۵،۰۰۰ – ۹۰،۰۰۰ تومان
تعویض یاتاقان ۹۰،۰۰۰ – ۷۰،۰۰۰ تومان
تعویض برزنت ۷۰،۰۰۰ – ۵۰،۰۰۰ تومان
تعویض پمپ کولر آبی ۶۰،۰۰۰ – ۵۰،۰۰۰ تومان
تعویض کف کولر ۳۲۰،۰۰۰ – ۲۸۰،۰۰۰ تومان
تعویض تسمه کولر ۳۰،۰۰۰ تومان
نصب سایبان کولر آبی ۳۰،۰۰۰ تومان
تعویض پروانه و شفت ۳۲۰،۰۰۰ – ۲۱۰،۰۰۰ تومان
تعویض شناور کولر ۳۰،۰۰۰ تومان

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

هزینه سرویس و تعمیر کولر آبی

در تعیین هزینه سرویس کولر آبی، عواملی مانند سن کولر و نیاز به تعمیر نقش مهمی ایفا می‌کنند. با توجه به اینکه کولر آبی دارای قطعات متحرک کمی است، معمولاً نیاز کمتری به تعمیر دارد و با سرویس منظم و اصولی می‌توان به مدت چند سال بدون مشکل از آن استفاده کرد.

بر خلاف اعتقاد رایج، سرویس کولر آبی تنها در ابتدای فصل گرما محدود نمی‌شود و با سرد شدن هوا نیز نیازمند سرویس است تا در سال آینده بدون مشکل عمل کند.

در صورت کاهش قدرت خنک‌کنندگی کولر، عدم عملکرد کامل یا شنیدن صداهای غیرطبیعی از کولر، نیاز به بیش از یک سرویس روتین و ساده برای کولر وجود دارد و باید عیب‌یابی و تعمیر انجام شود که به تبع آن، هزینه سرویس کولر آبی افزایش خواهد یافت.

نگهداری و تعمیر کولر آبی: هزینه و نکات مهم

در صورتی که در مناطق شرجی و مرطوب زندگی می‌کنید و کولرتان خانه را کمک نمی‌کند، نیازی به تماس با تعمیرکار کولر آبی نیست؛ زیرا این نوع کولر مناسب اقلیم شما نیست و خنک نشدن خانه به دلیل خرابی کولر نیست.

لازم به ذکر است که برخلاف کولرهای گازی که بهتر است در محیطی عایق کار کنند تا خنکی خانه را تلف نکنند، کولرهای آبی نیاز به گردش هوا دارند تا بتوانند خانه را به طور موثرتری خنک کنند. بنابراین، خوب است کمی لای پنجره یا در را باز بگذارید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

برای نگهداری کولر آبی، بهتر است هفتگی یا حداقل یک بار در ماه، اجزای اصلی کولر مانند پوشال‌ها، پمپ، شناور و موتور را بررسی کنید. در مناطقی که آلودگی و گردوغبار هوا زیاد است و آب سخت است، پوشال‌ها زودتر فرسوده می‌شوند و باید تعویض شوند.

همچنین، رسوب‌های موجود در محفظه آب و قطعات نیز باید به‌صورت مرتب زدوده شوند.

در شروع زمستان، آب کولر باید تخلیه و خشک شده و روی کولر پوشانده شود. حتی اگر در طول فصل گرما به خوبی از کولر مراقبت کرده و آن را تمیز کرده باشید، قبل از فصل زمستان هم باید کولر را تمیز کرده و آماده راه‌اندازی در فصل آینده کنید.

راه‌های محاسبه هزینه سرویس کولر آبی

اجرت سرویس کولر آبی متغیر است و بسته به نیازهای خاص شما و خدمات موردنیاز کولر، قیمتی تعیین می‌شود. به علت تفاوت‌های فنی و محصولات مختلف، امکان ارائه یک قیمت ثابت و مشخص قبل از بررسی دقیق و صحبت با شما وجود ندارد.

برای ارائه بهترین تخمین هزینه سرویس کولر آبی، ما نیازمند جزئیات بیشتری هستیم و ممکن است چند سؤال از شما بپرسیم. در این راستا، ما در اپلیکیشن خود یک چت با متخصصان ما فراهم کرده‌ایم.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

شما می‌توانید با آنها در ارتباط باشید و جزئیات کولرتان و نیازهای سرویس خود را به آنها بیان کنید تا به هزینه سرویس کولر آبی مطلع شوید.

با توجه به امتیازات، تعداد کارهای انجام‌شده، نظرات مشتریان و درنهایت هزینه اعلام شده توسط متخصص، شما می‌توانید سرویس‌کار کولر آبی خود را انتخاب کنید.

در تمام این مراحل، شما نیازی به پرداخت هزینه ندارید و در صورت عدم توافق در مورد اجرت سرویس کولر آبی، می‌توانید سفارش خود را بدون هیچ هزینه‌ای لغو کنید.

منبع آچاره

#

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

دانلود کامل سریال ایرانی جنگل آسفالت - بازیگران: امیر جعفری و نوید محمدزاده | کیفیت بالا و دانلود قانونی

دانلود کامل سریال اکازیون - بازیگران: ایمان صفا و هادی کاظمی | نسخه قانونی با امکان نیم بها از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

دانلود سریال قطب شمال با حضور فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و کیفیت بالای 1080p BluRay + اینترنت نیم بها ایرانسل

#

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات
مجله اینترنتی ، مجله پیشرفت ، مجله هنر ، مجله فناوری ، مجله موفقیت ، مجله سلامت ، مجله فال ، مجله سبک زندگی ، مجله یادگیری ، مجله ورزشی ، مجله آشپزی ، مجله

آخرین مطالب