مجله اینترنتی رادین

سلام خوش آمدید
مشاغل با کمترین استرس 1402 + راهکار انتخاب کارهای آرام و آسوده

با توجه به اینکه بیشترین ساعات روز را در محل کار سپری می‌کنیم، انتخاب شغل مناسب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی ما داشته باشد. برخی شغل‌ها باعث استرس و تنش زیاد در زندگی ما می‌شوند، در حالی که برخی دیگر آرام و بدون استرس هستند.

اگر شما هم دنبال بهبود سلامت روانی خود و کاهش آشفتگی و تنش در زندگی خود هستید، بهتر است از شغل‌های استرس‌زا دوری کنید و به جستجوی شغل‌های کم‌استرس بپردازید. در ادامه، با ۲۵ شغل کم‌استرس آشنا خواهید شد.

شغل نگهبانی شب 1402 

بسیاری از شرکت‌ها در نیازمندی به نگهبانان شب هستند تا در زمانی که خیابان‌ها و کوچه‌ها خلوت هستند، از تجهیزات شرکت‌ها مراقبت کنند. اگر به دنبال فضایی با استرس کم می‌گردید، شغل نگهبانی شب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

البته این شغل نیز با مشکلاتی همراه است، از جمله اختلال خواب شیفت کاری. طبق تحقیقات، از هر ۵ نفر کارمند شیفتی، یک نفر دچار اختلال خواب شیفت کاری می‌شود.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

شغل دورکاری 1402

در دورکاری، شما به‌طور عمده از طریق ایمیل، جلسات مجازی و تماس‌های تلفنی یا پیامک با دیگران در تعامل هستید و معمولاً نیازی به حضور در محل کار فیزیکی ندارید. البته دورکاری نیز با چالش‌های خود مواجه است، از جمله مشکل تفکیک کار و زندگی شخصی. شما ممکن است مجبور شوید همیشه در دسترس باشید تا به کارفرمایانتان ثابت کنید که در حال کار هستید. با تعیین برنامه کاری مشخص و بیان انتظاراتی که از همکاران و شرکت دارید، می‌توانید زندگی کاری و شخصی خود را به خوبی ترتیب دهید.

شغل تدوین ویدئو و عکس‌برداری 1402

تدوین ویدئو، ویرایش عکس یا عکاسی از شغل‌هایی هستند که به‌طور کلی کم استرس هستند و نیاز به تعامل اجتماعی زیادی ندارند. در این شغل‌ها معمولاً به صورت مستقل کار می‌کنید.

 البته برخی شغل‌های عکاسی، مانند عکاسی عروسی، ممکن است استرس‌زا باشند، زیرا شما باید در محیط‌های شلوغ کار کرده و با افراد زیادی در تماس مستقیم باشید.

شغل خدمات فنی 1402

بسیاری از شغل‌های خدماتی مانند لوله‌کشی، برق‌کاری، تعمیر سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع و تعمیر لوازم خانگی کم استرس هستند و تعامل با دیگران در آنها محدود است. در این شغل‌ها معمولاً به صورت مستقل کار می‌کنید و می‌توانید به عنوان رئیس خود شغل را انجام دهید یا به عنوان کارمندی در یک شرکت بزرگ فعالیت کنید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

شغل نویسندگی 1402

نویسنده‌ها معمولاً در خانه کار می‌کنند و به‌ندرت نیاز دارند به محل کار فیزیکی بروند. البته شغل‌های نویسندگی بسیار گوناگون هستند و هرکدام از آنها انتظارات و خصوصیات خاص خود را دارند. بعضی نویسندگان برای نگارش مقاله یا مطلبی مشخص می‌شوند، در حالیکه دیگران می‌توانند از بین کارهای مختلف موجود در محیط کاری خود یک موضوع را انتخاب کنند. سپس برای آن کار مهلت زمانی تعیین می‌شود. در بیشتر موارد، نویسندگان تنها از طریق ایمیل با دیگران در تعامل هستند.

نویسندگی فنی (Technical Writing) 

نویسندگی فنی یک زمینه از نویسندگی است که به‌طور کلی شغلی کم‌استرس محسوب می‌شود. کار نویسنده فنی شامل جمع‌آوری اطلاعات دقیق و منطقی است. نویسندگان فنی نیاز به خلاقیت زیادی ندارند و تنها باید درباره موضوعی که در حال نوشتن درباره آن هستند، اطلاعات دقیق را در اختیار داشته باشند.

ماساژ درمانگری 1402

هدف اصلی ماساژ، آرامش و رفع خستگی و تنش عضلانی است. ماساژ درمانگران به عضلات و بافت‌های بدن رسیدگی می‌کنند تا در بهبود گردش لنفاوی و کاهش درد و تنگی عضلانی به فرد کمک کنند و حس آرامش را در او ایجاد کنند. اکثر ماساژ درمانگران در محیط‌های آرام و کم‌استرس کار می‌کنند.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

ارتوتیست (Orthotist) و پروستتیست (Prosthetist) 

ارتوتیست‌ها و پروستتیست‌ها خدمات مشابهی ارائه می‌دهند. پروستتیست‌ها با استفاده از اعضای مصنوعی کار می‌کنند و ارتوتیست‌ها معمولاً با بریس‌های حمایتی برای زانو یا ستون فقرات سروکار دارند. این شغل‌ها محیط کاری کم‌استرس و امنیت شغلی مناسبی دارند. علاوه بر این، این شغل‌ها رضایت بخش هستند زیرا تأثیر قابل توجهی بر زندگی بیماران دارند و دستگاه‌های پزشکی حمایتی را تولید می‌کنند تا بهبود تحرک و قدرت افراد را تسهیل کنند.

شغل کتابداری 

آیا به دنبال یک محیط آرامتر از کتابخانه هستید؟ کتابداران به طور عمومی در دانشگاه‌ها، مدارس دولتی، موزه‌ها و حتی شرکت‌های حقوقی استخدام می‌شوند. وظیفه آنها مدیریت و مرتب‌سازی مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌هاست. همچنین، کتابداران می‌توانند به دسته‌بندی کتاب‌های جدید کمک کنند و در کارهای پژوهشی نیز دستیاری کنند.

شغل مشاوره ژنتیک

مشاوره ژنتیک یک شغل ویژه و کم استرس است که درآمد خوبی نیز دارد. مشاوران اغلب در محیط‌های اداری یا آزمایشگاهی مشغول به کار هستند. وظیفه آنها شامل ارزیابی سابقه سلامتی خانواده بیمار و توصیه آزمایش‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های ژنتیکی است. این شغل بیشتر بر روی احتمال بروز بیماری‌ها تمرکز دارد تا درمان آنها. به این ترتیب، شما می‌توانید به دیگران کمک کنید بدون اینکه مجبور باشید به طور مستقیم درمان بیماری آنها را بر عهده بگیرید.

دنلود رایگان جدیدترین سریالهای ایرانی و خارجی با لینک مستقیم ایرانسل، همراه اول و رایتل از سریالها پلاس

شغل طراحی صنعتی 

طراحی صنعتی به ایده‌ها روح می‌بخشد. نقش یک طراح صنعتی در ایجاد مفاهیم برای محصولات تولیدی است، محصولاتی که همه چیز را شامل می‌شوند، از خودروها تا لامپ‌های رومیزی! این شغل نسبتاً کم استرس است زیرا با طراحی سروکار دارد نه اجرا. طراحان صنعتی مفاهیم را شکل می‌دهند و سپس دیگران راه‌هایی برای به واقعیت پیوستن این مفاهیم پیدا می‌کنند.

شغل نقشه‌کشی 

نقشه‌کشی کاری است که کار میدانی را با کار اداری ترکیب می‌کند. در این شغل، از نرم‌افزارهای پیشرفته برای نقشه‌برداری مکان‌ها و جمع‌آوری داده‌های فیزیکی استفاده می‌شود. نقشه‌برداران در فضای باز با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف اندازه‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهند. در محیط اداری نیز معمولاً وظایف ثابتی با سررسیدهای انعطاف‌پذیر دارند و کارشان شدید و پراسترس نیست.

شغل معماری پایگاه داده 

وظیفه افراد مشغول به این شغل، ایجاد چارچوبی برای مدیریت داده‌ها است که نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند. معماران پایگاه داده در صنایع مختلف کار می‌کنند و معمولاً در سطح سازمانی برای کمک به گسترش شرکت‌ها تلاش می‌کنند. نقش معمار پایگاه داده می‌تواند به بهبود بهره‌وری، مدیریت لجستیک و حتی ورود به بازارهای جدید کمک کند. این شغل نیازمند درک عمیق از شبکه‌سازی (networking) و علوم کامپیوتر عمومی است.

شغل مهندسی مکانیک 

این شغل از ثبات مالی، امنیت شغلی و انعطاف در نحوه کار برخوردار است. مهندسان مکانیک به طراحی و آزمایش تجهیزات می‌پردازند. توانایی‌های مهندسان مکانیک در موقعیت‌های مختلف متنوع است، اما بسیاری از آنها را به عنوان حل‌کنندگان مسائل حرفه‌ای می‌شناسند. آنها با استفاده از ابزارهای مکانیکی، راه‌حل‌هایی برای بهبود بهره‌وری ارائه می‌دهند.

شغل دستیار فیزیوتراپیست 

ورود به این شغل نسبتاً آسان است و برخلاف بسیاری از شغل‌ها، به چندین سال تحصیلات دانشگاهی نیاز ندارد. دستیاران در حضور یک فیزیوتراپیست کار می‌کنند و به بیماران کمک می‌کنند تا تمرینات لازم را برای بهبودی آسیب‌دیدگی‌هایشان انجام دهند.

 

#

دانلود قانونی سریال ایرانی افعی تهران - سحر دولتشاهی و پیمان معادی + بالاترین کیفیت با اینترنت نیم بها

دانلود کامل سریال ایرانی جنگل آسفالت - بازیگران: امیر جعفری و نوید محمدزاده | کیفیت بالا و دانلود قانونی

دانلود کامل سریال اکازیون - بازیگران: ایمان صفا و هادی کاظمی | نسخه قانونی با امکان نیم بها از اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

دانلود سریال قطب شمال با حضور فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی و کیفیت بالای 1080p BluRay + اینترنت نیم بها ایرانسل

#

**

قال گذاشتهدانلود رایگان فیلم وضعیت اورژانسیدانلود رایگان فیلم مصلحت با لینک مستقیم ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان ماموریت غیرممکن ۷: ناوبری کور - بخش اول با لینک مستقیم رایگان ایرانسل و همراه اول

 

دانلود رایگان فیم مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی از سریالها پلاس با اینترنت ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان فیلم مردان راه آهن - داستان ناگفته بوپال ۱۹۸۴ با لینک مستقیم ایرانسل و همره اولدانلود رایگان فیلم جان ویک ۴ با لینک مستقیم ایرانسل و همراه اولدانلود رایگان فیلم کارآگاه نایت: استقلال با لینک مستقیم رایگان ایرانسل و همراه اول

 

**

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات
مجله اینترنتی ، مجله پیشرفت ، مجله هنر ، مجله فناوری ، مجله موفقیت ، مجله سلامت ، مجله فال ، مجله سبک زندگی ، مجله یادگیری ، مجله ورزشی ، مجله آشپزی ، مجله

آخرین مطالب